Måndag...

Har tyvärr inte så mkt att skriva idag, det är ju så att säga måndag. Av någon anledning så hatar jag måndagar, har gjort det så länge jag kan minnas och kommer förmodligen alltid att göra det. Jobbat som vanligt idag, trist bara att komma till jobbet, det var så kallt där idag så jag vetefan, tydligen var det fler butiker och lokaler runt Aspholmen som hade det kallt. Uscch, inge kul alls. Men men, det var bara att ta på sig en tröja o köra på. Kom hem sen till en glad son vid femtiden, det gläder iaf, att man är populär när man kommer hem, man får njuta nu så länge det varar, om ca 15år är man väl bara pest o pina och man fattar ingenting. När jag kom hem så var Linda plutten så trött så hon frågade om hon fick vila lite, klart att hon fick det, så jag och lillen åt mat, lekte, jag hann fixa disken och ge han välling innan Linda vaknade. :) Tröttis.. :P

Så nu är jag också trötter, ska spela nån match i NHL 09 på Ps3 innan jag knoppar i säng.

Det ska börjas i tid. :P
Det ska börjas i tid. Haha!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du e så snäll som låter mig sova en sväng :)

puss

2009-01-20 @ 13:38:05
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0