Onsdag...

Men hörrni, den här veckan har gått snabbt. Redan torsdag imorgon, skönt. Idag har man inte gjort mycket, förrutom jobbat såklart, men sen när man kom hem har man varit lite slö. Skönt att ha såna dagar ibland.
 
Min lillebror kom över en sväng förrut, han ville låna några filmer av mig. Klart pojken ska få göra det, sen har man haft telefon support med pappa, förstår inte att det ska vara så svårt, har visat han hur många gånger som helst hur man lägger in låtar på hans mp3 spelare, men nää, ändå fastnar det inte. Får nog ta och skriva en riktigt detaljerad lathund åt honom. Samtidigt som jag hade pappa i luren så var Lindas pappa här och fick ytterliggare en genomgång på hur man betalar räkningar via internetbanken. Hahaha, vi satt och skrattade åt varandra där ett tag, båda vi blev lite irriterade på våra pappor. Sånt är livet.

Har tittat lite på att säga upp mitt digital tv abonnemang från Com Hem och istället skaffa IPTV, digital via bredbandet. Verkar faktiskt vara vettigt. Vi har så att säga Stadsnät här i huset så varför inte prova, vi har ändå IP Telefoni också, då får vi Internet, telefon och tv på samma räkning, det tror jag kan vara smart sätt att spara. :)

Lägger upp lite bilder från förra året när vi var i Ånnaboda och åkte pulka. :)

Natti!

  
i snowracern.                  Kusin Maja & Bastian    i pulkan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnosar!! :D

2009-01-22 @ 22:41:26
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Linda

s

2009-01-22 @ 22:42:41
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0