Tjillevippen.

Mycket har hänt sedan sist. Orkar inte ta upp allt men några grejjer ska jag berätta om.

Har körförbud på bilen, inte besiktat. Gjort en del service på bilen iofs. Så nu får man cykla till jobbet vilket tar ca 1½ minut längre att göra. HAhaha!


Byte av kupéfilter. HAHAHA! Den gamla kunde man knappt ta i utan att den vittrades sönder. Förra ägaren kan aldrig ha bytt den. Byte även luftfilter vilket i sin tur såg nästan lika jävlig ut, snuskigt.

Har vart hemma idag, vård av barn. Älsklingen hade feber, han var kokhet inatt, så jag stannade hemma, sen under dan fick han ögonfluss, stackarn! Han ser ut som en krigare i ena ögat.


Ser ut som han vart i slagsmål.  Stackarn, det bara rinner gul gegga.

Sen har vi gjort lite småändringar i hemmet. Ska även tapetsera i helgen då man blir gräsänkling. Min älsklingar ska upp till Falun och hälsa på släktingar. Jag stannar hemma och tapetserar datarummet. Min första tapetsering. SCARY.


Lite schyssta lampor som vi satt på undersidan av trappen. Tyvärr är det svårt att få bra bilder med en mobil.


Sett ovanifrån. Mycket snyggare in reality. :)


Nej ni! nu ska jag spela lite spel här på datorn.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Petra

stackars lilla bastina :( ser inte allt för kul ut.. hoppas han snart blir bättre :)

2009-04-09 @ 17:02:11
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0