Kväller.

Fy tusan, nu är jag trött. Sitter här fast jag egentligen skulle kunna gå och sova istället. Är så trött så tårarna rinner från ögonen.

Ushh, imorse när jag va på nedervåningen och gjorde mig klar för jobbet hörde jag hur Linda skrek till. Hon ropade att Bastian kräktes. ;( Synd om kraken, han som var på väg till dagis. Så han fick bli hemma med mamma, medans jag åkte och jobbade. Slutar kl.13 på fredagar nu under februari. Så efter jobbet åkte vi och tog en lunch och bowling med jobbet. Linda och Bastian sov ändå. :). Jag lyckades att vinna bowlingen trots att jag har problem med ischias nerven. Så nu kan jag reta de på jobbet. Haha.

Haha.. satt och kollade genom lite old party pics.


Hahah! Den här bilden på Anders & Dawid är inte från igår! :)

Nej ni folket. Nu ska jag lägga mig.

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahahahaha, jag tror jag dör av skratt!! Dawid ser inte äldre ut än 15, spännig och getskägg, hahahaha. Den här bilden ska jag kolla på när jag har en dålig dag. :D

2009-02-07 @ 10:10:12
Postat av: Dawid

Ja fy fan så man såg ut för i tiden... tur att man

ser bättre ut med åren iallafall.... har gått upp lite sen den bilden... 65kg då...100kg nu :)



Pöss på er

2009-02-07 @ 11:25:52
Postat av: Anders

men du ante vad är för skit du lägger upp...utan min tillstånd å allt :P

2009-02-08 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0