Sega fingrar..

Jo, det har jag tack vare Guitarr Hero. Dawid (Ja, med ett W, skriver man inte det får man skäll) kom över till mig igår och han hade med sig sin gitarr. Så vi satt och spelade Guitar Hero hur länge som helst. En del låtar går så in i bänken snabbt så man gör ju knut på sina fingrar. Men det är riktigt kul.

Har problem med ischias också. Det stör hela tiden, och sen när man gör en specifik rörelse som man gör även när jag inte hade problem så blir det som en stöt i hela benet och man tappar direkt kraften i vänster benet. Fy fan. det gör svinont. Så jag satt och googlade lite på det där. Så tydligen har jag en s.k falsk ischias. Skitsamma om den är falsk eller äkta, ont gör det íaf. Måste gå iväg till nån som får behandla, för såhär kan jag inte ha. Går inte att spela innebandy med det här.

Torsdag idag, snart fredag, riktigt skönt. Undrar vad som händer i helgen, vi får se.

Ta hand om er!


Sonen i gungan i höstas.

Kommentarer
Postat av: Dawid

Ja fan tur för dej att du stavade rätt :P

Vi får göra om kvällen igen...men då jävlar skall

vi ta 100% på låtarna...



Ses och Hörs

2009-02-05 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0