Uppdatering!

Gjorde ett försök att uppdatera via telefonen när jag var i Vetlanda men det gick inte alls. Varje gång jag gjort allt och skrivit klart så hängde sig telefonen. Sen har jag inte haft en tanke på att uppdatera. Men men, det blir så ibland. Vetlanda var kul faktiskt, tyvärr fick jag inte ta några bilder inifrån SAPA och aluminium tillverkningen, så jag har inget att visa därifrån, synd för det var väldigt intressant. Sen på kvällen bodde vi på Vetlanda stadshotell, inte världens fräschaste rum, men maten var riktigt god i alla fall.

Igår lördag var vi hos syrran i Garphyttan och hälsade på, åt mat och tittade på film, det var mysigt, Bastian och Maja har saknat varandra så de lekte och hade kul ihop.

Idag är det innebandy och sen ska jag hem till Anders och titta film idag. Vi får se vilken det blir, han har sett de jag inte har sett och tvärtom. KUL! :)

Hörs senare!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt!

2009-02-02 @ 21:47:28
Postat av: Linda

Undrar vem Tönten är som inte vågar visa vad denne heter ;) kommenterar inlägget innan

2009-02-06 @ 10:19:48
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0