Denna måndag!

Som vanligt så hatar jag måndagar, om måndag ändå kunde vara söndag fast då skulle tisdagar bli som måndagar är nu så det tjänar inget till, bara att gilla läget. Tråkig dag idag, reparerat persienner på ålderdomshem idag. Efter 4timmar blir man rätt så less på persienner o alla dess fel. Är det inte det ena felet så är det det andra, är det inte det andra så äre det tredje, är det inte det tredje så äre ett snöre med totalt fiskeline knutar på som tar minuter att få ordning på innan man kan fixa det femte felet. Uscch. Men man har ett jobb iaf i dessa tider då folk varslas och sparkas hit och dit, så man ska bara vara nöjd.

På torsdag bär det av till Vetlanda för leverantörs träff, ska bli skoj. Vi ska på en guidad tur på Sapa Profiler som tillverkar kassetter till markiserna vi bygger ihop. Sen blir det konferens och efter det blir det öl! :D. Sen kommer jag hem på fredag dag igen, blir då till att inte dricka för mycket öl eftersom jag drog nitlotten och får köra hem på fredagen. :(.


En färdig fönstermarkis.

Nehee mina hjältar, ska pyssla med lite annat innan jag går och sover.


Tittut!!! Här va han ca 1år gammal. Men full av bus ändå! :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: DaWiD

Haha, ja ta det lugnt så du inte åke dit för rattfylla :)

2009-01-27 @ 07:13:04
Postat av: bee

haha jaa jag vet ibland använder jag ganska fula ord jag lär mej av min fästman haha jag gillar faktiskt måndagar ante brukar längta tills de blir måndag haha

2009-01-27 @ 17:34:22
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0