Första inlägget.

Ska väl göra som många andra i detta avlånga land, börja blogga. Första tanken var att jag ska göra detta lite på skoj, men känner mig själv, vet ju att man kommer att fastna med detta också. 

Lite Basic information, ska man skriva sånt? Ingen aning men jag gör det ändå.
Namn: Andreas.
Familj: Jaa, Sambo (lindaklingberg.blogg.se) och min son Bastian.
Jobb: Yes, men inte med diskmedel.   

Vad har man gjort idag då, hmm. Började med att köra sonen till dagis sen iväg till jobbet så man va där till 08.00. Fast som vanligt rullade man in vid 8.05, men det va ingen fara. Chefen och pappa som jobbar på samma jobb tränar på Tisdag och Torsdag morgon till 8.30 så ingen vet att jag var sen. De är nöjda bara kaffet är påsatt och klart till de kommer.
Resten av arbetsdagen har gått åt till att sortera och gjort i ordning på våran arbetsbuss. Mycket skit hinner samlas under 1 år. Vi började med det i torsdags förra veckan och blev klara idag. Man hinner inte så mycket på dagarna, telefonen ringer kunder kommer in, o andra sidan så har det inte varit inne en kund sen vi öppnade den 7:e. Mesta tiden går faktist åt till alla fikaraster vi har. Morgon fika ca.9.00 sen 11.00, sen lunch mellan 12-13 för att sedan ta eftermiddagskaffe kl 15. Hur långa rasterna är beror på. Finns inga tider, ibland sitter vi 40min ibland 5min.

Efter jobbet åkte jag och hämtade jag min kompis Dawid och åkte hem till honom. Dit kom även Niklas så vi kunde ha lite spelkväll med Nintendo Wii och Ps3. Larvigt, jaa kanske, men förbaskat kul. Spelade NHL 09 match mot Niklas, den fan vann idag. Första gången vi möts i årets upplaga. Spöade han rejält många gånger i NHL 08. Så lite besviken är man. Bara att träna mera. :).

Så nu sitter här hemma framför burken istället och ska spela gamla klassiska Worms mot Niklas. Frugan färgar håret på en kompis till henne så det är ingen idé att störa.

Hörrni, alla 0 läsare som kommer läsa detta, ska spela nu så vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha bloggnörd!!!

fan va mobbad du kommer bli nu ;P

Pusselisnusk!!

2009-01-14 @ 00:32:58
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0