Fredag...

Så var fredagen snart tillända. En rätt så lugn dag faktiskt. Jobbat till kl.13 idag sen hem och tagir det lugnt, har dragits med en envis huvudvärk idag. Pillat lite på bilen idag, bytt olja och oljefilter. Nästa vecka blir det lite mera pill på den. Man hinner inte allt när man har familj :).

Vi har vart barnvakt nu under kvällen, syster och hennes man skulle ut och äta på restaurang så det är klart man ställer upp. Deras dotter leker så bra med Bastian så det är bara kul.

Imorgon förmiddag ska vi åka iväg till Karlskoga och hälsa på lite släktingar med mina föräldrar, ska bli trevligt faktiskt. Ibland är det faktiskt skönt och åka iväg på lite dagturer och hälsa på folk.

Men hörrni, nu är jag så trötter att jag måste lägga mig.

Slänger upp en bild på sonen när han sitter vid sin julklapp och leker.





Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0