Helgen...

Den här helgen har varit lugn och skönt faktiskt. Inte en droppe alkohol, men däremot en massa god mat och godis :).

I fredags så var vi som sagt barnvakt åt min systers barn. Det var skoj, sen i lördags så åkte vi till mina släktingar i Karlskoga över dan. Trevligt att åka iväg sådär och träffa släkten, speciellt när man får god mat och fika hela tiden, haha, tror bestämt att jag gick upp några kilon där under lördagen. :) Vi åkte så vi var där runt 11.30, sen var vi hemma runt 21.30.

Idag har jag hjälpt min kompis Anders med lite persienner, satte upp 2st, sen så satt vi och pratade en massa. Skoj, synd bara att karln jobbar så knasiga tider, man hinner ju aldrig umgås men honom. Sen så skjutsade jag min älskade sambo och våran son till Svärmor medans jag åkte iväg och spelade innebandy i 2 timmar.  Så nu så ska jag och min älskling titta på film. 




Farmor och Bastian leker i Karlskoga

Hörs imorgon!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0