Trötter..

Fortfarande svintrött.. har nog vart lika trött sen lunch. Finns ju bot, sova , men det har jag ingen lust med. Haha.

Satt o glodde genom lite gamla bilder från när man hade rakat hår och gamla fest bilder i övrigt, fy fan så man ser ut egentligen.


Det var kladdig mat och samtidigt varmt, så varför inte kombinera med pappret.

Tänkte jag skulle lagt upp en bild när jag var rakad med såg ju ut som skit så tar det vid nåt annat tillfälle.


Sitter nu och lyssnar genom all Trance musik jag har, måste lägga in lite andra Trance låtar på USB minnet till bilen, för just nu är det Madonnas Miles Away som går mest i bilen. :/

Fortfarande mätt efter kvällsmaten, sambon hade gjort Spaghetti & köttfärssås, Grymt godis måste jag säga. Hon kan när hon vill, förmodligen kände hon på sig att jag var hungrig och gjorde det extra gott idag. Tack Älskling.

Vet ni förresten vilket djur som stjäl såna betongfundament som sticker ut från stränderna.? Svar: Ta-piren (Tapiren).

HAHAHA, fy fan, dagens torraste skämt.



Våran bil har gått långt. Men vad är det för bilmodell? Fixa det om ni kan.

Alla får gissa utan min sambo. :P

Neej ni, nu ska jag gå och vara social en stund.

Adios amigos





Kommentarer
Postat av: skurt

madonnas miles away pfffffh fan va gay!

2009-01-14 @ 21:58:49
Postat av: skurt

.

2009-01-14 @ 22:00:12
Postat av: sofia

Hmm Eran bil.. Är inte det en hmm opel? Hmm Nä kanske inte. ;)

2009-01-14 @ 22:01:08
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe söt du är älskling...trodde inte du gillade maten idag...du sa ju inte ens tack!! :/

puss

2009-01-14 @ 23:36:27
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Kan det vara en passat kanske? :P

2009-01-14 @ 23:43:02
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, Har du blivit bloggfreak nu !!!!

2009-01-15 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0