Sådär..

Julen närmar sig med stora steg, bara tisdag kvar att jobba, sen blir det julhandel på onsdag, sista minuten men jag vet vad jag ska köpa så det är lugnt.
Vet även vad jag ska få i julklapp av min älskling. Jag som beställde det via internt. :D.

Imorgon blir det relaxen på G-vik med jobbet, sen käka något gott som avslutning, ska bli trevligt.

Sen väntar på vi på 2010. Året då det släpps ett par intressanta spel till både PC och Ps3.. Wiiee.. jag vet, är en spelnörd men det är såå kul. :) Spel som väntas släppas enligt Gamereactor är Half Life 3. MUUUMMS!!! och som det ser ut i skrivandets skull Resident Evil 6. MUUUMMS..

Så nu ska jag klicka runt på nätet en stund sen sängen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0