Uppdatering ang bilder från Solskyddsmässan i Stuttgart

Oj oj oj! Det var ett tag sen. Men var ju borta i 3 dagar förra veckan sen har jag inte orkat, varför jag nu sitter och förklarar vet jag inte.

Förra veckan onsdag-fredag:

Ojoj, solskyddsmässa i Stuttgart. Det var riktigt skoj, så in i he*** skoj, så mycket öl under dessa dagar var länge sen man drack. I varje monter fanns det banne mig öl, va bara att gå fram och surra lite och låtsas vara intresserad så fick man en öl.  Haha. Stort var det iaf. 10HA!!! 102,000 KVM!!! Fördelat på 9 hallar som var stora som flyg hangarer! Måttligt trött i benen. Ena dagen så tog vi en tur på stan på förmiddagen för att gå runt och handla lite. Köpte lite leksaker åt Bastian och ett alla hjärtans dag halsband till älsklingen. Hittade ett kanonfint fik där vi tog en kaffe. Världens utsikt.
Men tyskar tog död på min tes. Man har alltid tyckt att tyskar är lite arroganta människor. Men där fick jag, så många trevliga tyskar man träffat på bara under vistelsen på stan är inte klokt. De är artiga och allmänt trevliga. Personalen säger adjö när man går ut ur affären fast man inte handlat ett piss och man inte ens sett expediten när man kom in. Tänk om svenskar skulle ta lite lärdom av det folket. Bara ett adjö när man går ut skulle ju inte skada.
Det tråkiga med resan ner var att det tog sån tid. Mellanlanda redan i Berlin för att sen flyga sista biten till Stuttgart. Och inte fan var planet i tid nån gång heller. Så nu kan man starter och landingar för ett tag framåt.
Kom hem på fredagen straxt efter 23. Älsklingen var vaken och väntade på mig, hihi sweet. Kan säga att jag saknat Linda och Bastian som fan under dessa dagar.
 
I lördags var det Alla Hjärtans Dag. vi lyckades få barnvakt, mamma & pappa tog hand om Bastian. Tanken var att jag och linda skulle få lite mys för oss själva. Men hon började må illa så istället för att äta ute blev det att beställa hem. Parkerade bilen och Linda rusade in, KRÄKTES. Men hon blev bättre sen efter maten så vi fick mys iaf. Glodde genom 2 st filmer. Så vi var i säng närmare 4 på morgonen. :)


Vi tog en tur på stan.
Fina Byggnader
En kyrka inklämd mellan husen
Utsikt från ett fik vi satt på
Lite markiser från mässan


Stort var det..





Det fanns en hel del att titta på som ni förstår.



 


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriver lite till dig eftersom ingen annan har skrivit :S

Va gosig du är som saknade oss när du va i Tyskland :) Men det e klart man saknar dom 2 bästa personerna i hela världen ;P

Puss

2009-02-19 @ 18:42:07
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0