Bättre än en vanligt måndag!

Den här måndagen har faktiskt gått riktigt bra och snabbt. Började arbetsdagen med lite kaffe sen fick jag i uppdrag att ensam åka och laga lite persienner och sen åka till Hampetorp och plocka ner en markis från gymnastiksal. Bara resan till Hampetorp tar 40min. Sen tillbaka till stan, så förmiddagen flög förbi. Hur skönt som helst, eftermiddagen bjöd på lite montering på olika ställen så helt plötsligt så var måndagen förbi. Hur skönt som helst.

Fick ett ryck förrut när jag låg i soffan och kollade på tv med älsklingen och sonen. De gjorde reklam för skivan Absolute Dance winter 2009. Hörde några sköna låtar, så jag tänkte ta upp ett gammalt intresse, har gjort en massa egna megamixar på alla möjliga låtar, dock har de flesta varit Trance och lite hårdare musik, men den här samlingen är lite mera klubb känsla. Så efter att jag badat sonen och lagt honom har jag suttit här vid datorn och knåpat ihop en mix på ca 8min. Hur kul som helst. Resultatet blev sådär, så jag ska göra lite småändringar på den. :)


Min älskade son hos gammelmormor i Falun.


HAHAHAHAHAAAHAA!!!!!!!!!!!

God Natt På Er!


Kommentarer
Postat av: Henke (bror)

Vanligt måndag?

2009-02-03 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0