Go morron!

imorse var jag lite piggare än normalt. Jag tycker inte om morgonar. Är äckligt morgontrött, inte bra med tanke på att man har barn egentligen. Men det är bara så.

Ikväll ska jag iväg och klippa mig. Syster som ställer upp, hon har klippt mig de senaste 3-4 åren. Hhaha! billigt.
Så jag ska hämta henne från jobbet kl.19, sen åker vi hem till henne i Garphyttan och klipper mig där. Ska bli skönt och bli av med allt krull. Har så tjockt hår. Blää.

Imorgon bär det av till Stutgart! Weeeii! :D. Men kommer sakna älsklingen och sonen otroligt mycket. Men kommer hem på fredag kväll så det är inte så många dagar. Förhoppningsvis kan jag ta massa bilder som jag kanske kan lägga upp här sen. ;)


Raggarn på Coop Marieberg."Yo Ladies! Jump in!" :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0