Kallt!

Fy fan, imorse var det kallt. -10grader. Som tur va hade jag kopplat in kupévärmaren så det va inte kallt i bilen. Linda ligger sjuk igen, stackars sötnos. Hon blir sjuk ca varannan vecka nu. Hon har lite oflyt. Så jag körde sonen till dagis och begav mig sedan till jobbet.

Igår var det en skön dag. Fick sovmorgon, sen när jag klev upp var älsklingen ute med sonen men pulkan. Så jag bestämde mig för att åka till OK/Q8 i Kumla och låna en hall med lift. Så jag körde upp bilen med liften och bytte lite gummiupphängningar till avgasröret. Var helt trasigt på 2st fästen. Sitter 3st totalt, den sista var hel men den glappade lite, men muttern som den satt i var ju helt sönderrostad och trasig, hade inte riktigt rätt verktyg till det.
Jaja, så kan det vara, den funkar ju i alla fall.

Nej ni, nu ska jag klä på mig och åka och hämta sonen från dagis.


Gott med glass.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0