Lördag

Hann inte skriva något igår kväll. Men jag var iaf på Bio och såg filmen Unborn, den va ok. Inte värd att se på bio men värd att se hemma med 5.1 ljud. :)

Idag har det inte hänt så mkt, körde Linda till Jourmottagningen, hon hade tid 12,15 men kom in 12,30 och var klar 12,45, sen till Apoteket för att hämta ut medicin, tog lika lång tid det, seegt och sitta i bilen och vänta. Hon har öroninflammation.

Sen bar det iväg till Ica Maxi för att handla lite mat, blev inte så mycket mat. Kom nämligen hem med ett spel till Ps3. Guitar Hero Legends of Rock, spel + gitarr för 399:-, riktigt billigt.

Linda drog iväg kl 18, hon ska fira sin kompis Rosie som har fyllt år, sen ska de iväg på krogen. Trodde jag skulle få lite besök av två kompisar men det dög tydligen inte. Inte har de ringt och sagt att de inte kommer heller så jag har ju väntat men kan nog ge upp. Tycker det är riktigt dålig stil att inte ringa åtminstone, pratade med en av de på dan och han sa att skulle ringa sen på eftermiddagen men det har han inte gjort. Sånt där kan gå mig på nerverna, när man pratar om någonting och sen kommer överens att höras senare så hör man inte ett skit. Jag är inte den som ringer och tjatar heller, tycker inte man ska behöva göra det vid 26 års ålder. Antingen är man feg att ringa och vågar inte säga som det är att man inte kan komma den här gången heller. Är väl 3 el. 4:e gången man bjuder in men inget svar nån av gångerna. Så glömska köper jag inte.

Nehee, ska gå och glo på tv och kanske spela lite.




Riktigt kul underhållning. :)

Kyss!

Kommentarer
Postat av: DaWiD

Ja vad skall man säga. Vart hemma istället med Johanna. Men nästa gång om det nu blir någon nästa gång så skall jag ringa om jag inte kommer. Hoppas du inte vart allt för besviken.. men tog iallafall åt mej... Du kan ju höra av dej eller svara när man ringer när du nu känner för det.

2009-01-26 @ 18:39:57
Postat av: niklas

jävla surgubbar! ;D

2009-01-26 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0