Sen uppdatering...

Lite sen uppdatering som sagt men har knappt vart hemma idag. Jobbat till 17 idag, sen hem för att äta lite sen så skjutsade jag iväg sambon till en arbetsintervju. Sonen fick umgås med Gudmor och hennes sambo ett tag eftersom jag var tvungen att åka vidare. Skulle iväg till en gammal kompis och köpa lite gamla grafikkort till datorerna på jobbet. Efter det åkte jag iväg och spelade innebandy med gubbarna i Glanshammar.

Efter det var det bara att åka och hämta sonen, sambon skulle stanna kvar hos Gudmor Petra och umgås. Klockan blev ju närmare 22 när jag hämtade honom. Han var trött den mannen ska jag säga, han däckade i bilen och va så trött när vi kom hem att han sov på golvet med alla kläder på. Gick absolut inte att få liv i honom, fan vad jag skrattade. Va bara att försöka få av alla kläder o byta blöja för att lägga han.

En utslagen hjälte. :)

Så nu sitter jag här, trött som bara den men ska lägga mig snart så vi hörs imorgon tänkte jag skriva, men det blir vi hörs senare idag. :)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

ååh min trötta älsklingsbubbe :)

så trött han var efter att han lekt med petra o jonas hehe :P

2009-01-16 @ 01:07:31
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: rosie

ahahaha go bild på lillen :D

2009-01-16 @ 01:43:40
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0