Tisdag...

Idag har det inte varit någe kul väder ute. Småkallt på morgonen men sen föll dasslocken ner, synd bara att det inte får ligga kvar. Med 2 plus i luften så smälter det bort och blir blask, FYYY VAD TRIST! Annars en rätt så lugn dag, jobbade fram till lunch sen direkt efter det så hämtade jag min älskling från jobbet för att sedan hämta sonen på dagis. Det va nämligen så att det var väga, mäta och spruta idag på BVC. Usch, han gillade det inte kan jag säga, han blev så arg o ledsen när sprutan kom så ussch. Men några minuter senare när han fick leka med bollarna och bilarna så blev han glad igen. Riktiga kontraster kan man säga haha.

När jag sen kom hem åt jag lite mat, eftersom sambon och sonen redan hade ätit fick man sitta själv, trist, roligare om man sitter tillsammans och äter. Efter det så satt jag och tittade på TV när Barack Obama svor presidents eden och höll sitt tal. Riktigt bra tal tycker jag. Tror att Obama är den presidenten som USA behöver nu, jag tror att han kommer att göra det riktigt bra.

Tänkte lägga in lite naturbilder jag tog med mobilen från när vi tog en promenad i Karlskoga.

Ta hand om er så hörs vi imorgon.

Kyss










Kommentarer
Postat av: Petra

haha syftade du på sandras gap? :P

Riktigt fina bilder ni lyckades ta :)

2009-01-21 @ 01:03:35
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag ska åka o köpa puder hehe...men vi tar det imorrn :)

ses sen älskling...ska laga mat åt dig innan du kommer :)

puss love you

2009-01-21 @ 14:26:33
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: rosie

Hihih tack så mycket :D Hoppas du haft en bra dag. Kram

2009-01-21 @ 22:34:32
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0