Tjena!

Sitter på jobbet nu, ska snart bege mig till Kumla för att laga lite persienner, men måste invänta chefen och pappa. De är ute på varsitt ärende först. Imorgon bär det av till Vetlanda. Ska bli kul faktiskt, ska på studiebesök på SAPA. Förhoppningsvis kan jag ta lite kort därifrån som jag kan lägga upp sen. Kommer hem på fredag så det blir en uppdatering på fredag igen.

Körde sonen till dagis imorse, han var inte glad idag. Va sur hela morgonen och blev ledsen när jag skulle gå ifrån på dagis. Det brukar han aldrig bli annars. Så jag var tvungen och känna på honom ifall han hade feber eller nåt men jag tyckte inte han var varm alls. Men sånt kan ju komma fram lite senare under dagen så vi får se om de ringer från dagis.

Igår kväll kom Anders över en sväng, eller sväng och sväng, det blev närmare 2½ timme som vi satt och pratade en massa strunt. Det var mycket trevligt. Ska förmodligen iväg till honom på söndag efter innebandyn och glo på film. :) Kul ska det bli, det skulle även förvåna mig om det inte skulle bli nån pizza också. HAha.



Far & Son <3

Nehee, Back to work.

Hörs på fredag igen!

Ta hand om er!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0